Co vás zajímá

|Smluvní podmínky
základní dokumenty k prostudování

Ochrana osobních údajů
jak zpracováváme osobní údaje a jak je chráníme

| Časté dotazy
zpracovali jsme pár témat, která vás zajímají



Smluvní podmínky

Vnitřní řád organizace je ke stažení zde: Vnitřní řád



Harmonogram školního roku 2018/2019

školní rok: 1. 10. 2018 – 31. 5. 2019

  • V týdnu 24. - 28. 9. 2018 nabízí řada kroužků den otevřených dveří.
  • V týdnech 3. - 14. 6. 2019 mohou probíhat náhradní hodiny za neuskutečněné lekce.


Přehled prázdnin (neprobíhá pravidelná činnost - kroužky)

  • podzimní prázdniny: 29. a 30. 10. 2018
  • vánoční prázdniny: 22. 12. 2018 - 2. 1. 2019
  • jednodenní pololetní prázdniny: pátek 1. 2. 2019
  • jarní prázdniny pro Brno město i venkov: 11.2. - 17. 2. 2019
  • velikonoční prázdniny: 18. 4. 2019 (pátek 19. 4. 2019 a pondělí 22. 4. 2019 jsou státní svátky).


Proč máme „zkrácený“ školní rok?
V létě pro vás i vaše děti realizujeme různé tábory a to jak příměstské, tak pobytové. Na tyto tábory je třeba se připravit a nabrat sílu. Mezi kroužky probíhajícími během školního roku a tábory je jen málo možností, kdy se můžeme zodpovědně připravovat a inspirovat. Proto toto období volna.

Storno podmínky

Storno podmínky kroužků:
Pokud se jedná o zrušení účasti v kroužku ze závažných a podložitelných důvodů, vracíme alikvótní část úhrady poníženou o náklady vzniklé s rezervací místa pro klienta (nákup materiálu, pronájem prostor, které nejsou naše apod.). Jestliže nejsou důvody pro zrušení účasti v kroužku závažné, úplata propadá, anebo lze převést do jiného, Vámi zvoleného kroužku, za předpokladu, že je v něm volné místo. V případě, že se účastník 5x za sebou nezúčastní činnosti a neinformoval o své nepřítomnosti vedoucího, je považován za odhlášeného.
Storno podmínky táborů a akcí:

  • Pokud je účast zrušena 30 dní před 1. dnem konání aktivity, storno podmínky jsou 40% z celkové ceny za zrušeného účastníka.
  • Pokud je účast zrušena 20 dní před 1. dnem konání aktivity, storno podmínky jsou 70% z celkové ceny za zrušeného účastníka.
  • Pokud je účast zrušena 10 dní před 1. dnem konání aktivity, storno podmínky jsou 100% z celkové ceny za zrušeného účastníka.
  • Při zajištění platícího náhradníka se vrací celá zaplacená část.

Rodné číslo

Proč chceme, abyste uváděli rodné číslo?
Jako školská organizace jsme pojištění pro úraz nejen našich zaměstnanců, ale také dětí a dospělých, kteří nás navštěvují. V případě, že je potřeba pojištění využít, musíme znát všechny údaje našeho přihlašovaného. Jestliže se rozhodnete RČ neuvádět, vzdáváte se nároku čerpat případné pojištění přes naši organizaci.


Povolení newsletteru

Postup v poštovním klientu email.cz (seznam)

  1. Vejděte do složky „Hromadné“
  2. Vyhledejte email „Novinky z Helceletky“
  3. V nabídce Přesunout
  4. zvolte „Doručené“


Postup v poštovním klientu gmail.com (gmail)


  1. Na záložce „Promo akce“ vyhledejte email „Novinky z Helceletky“
  2. Tažením jej přesuňte do záložky „Primární“
  3. V dialogovém okně, které se otevře, zvolte možnost „Provést stejnou akci pro všechny emaily…“


Postup v poštovním klientu centrum.cz (centrum)


  1. Otevřete panel Adresář
  2. Tlačítkem „Přidat kontakt“
  3. otevřete nabídku - zadejte email info@helceletka.cz a přezdívku - např. Helceletka
  4. Potvrďte zařazení do adresáře tlačítkem „uložit“


  1. Pomocí vyhledávače najděte ve složce „Hromadná“ email „Novinky z Helceletky“
  2. Označte tento email zatrhávacím políčkem
  3. Vnabídce „Další akce“ zvolte možnost „Přesunout do složky“
  4. Vyberte „Příchozí“.


Postup v aplikaci Outlook (MS Outlook)


  1. Přejděte do složky „Nevyžádaná pošta“
  2. Pomocí vyhledávacího pole najděte email „Novinky z Helceletky“
  3. Označte tento email kliknutím
  4. Otevřete nabídku „Nevyžádaná pošta“ na kartě nástrojů „Domů“
  5. Nastavte „Není nevyžádaná pošta“